To jhm: Weet je ... - The TrekEarth Forums

Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great luiscar 2011-10-21 15:35

Hola Quillo, ¿que tal estas?.
Yo hacía como dos años que no paso por aquí, hoy he estado trasteando y me topado con TE y he pasado a visitarte, no sin antes tener que volver a pedir la clave (ya no me acrdaba)
Yo estoy metido en el Microstock, ahora también me he hecho de la asociación fotografica de Ávila, osea que no me falta corte.
La foto me gusta, buen encuadre, grandes colores y el avión disecao, gracias a esos 1/1000, aunque supongo que habras tenido que tirar de iso para conseguirlos.
Bueno...hasta otra

Un abrazo y saludos

Old 11-12-2011, 05:13 PM
PaulVDV PaulVDV is offline
TE Expert

Default To jhm: Weet je ...

Dag John,

Ik weet niet of je door iemand anders op de hoogte gebracht werd ... maar van je e-mailadres worden er eigenaardige berichten verzonden, waarschijnlijk naar iedereen die in je adressenbestand zit.

Groeten,
Paul
Reply With Quote
Old 11-13-2011, 10:04 AM
jhm jhm is offline
TE Expert

Post aardige berichten

Dag Paul,

Er zouden in totaal rond de 700 berichten zijn verstuurd, ik heb het dezelfde dag gezien en maatregelen getroffen in samen werking met yahoo.
Een flauwe plesante heeft mijn e-mail paswoord gekraakt en deze schade aangebracht.
Nu is mijn e-mail adres maenhout.john@yahoo.com
Ik hoop dat mensen opnieuw mij een e-mail sturen want alle adressen zijn eveneens verdwenen.
Bedankt voor het begrip.

Groeten,

John:
Reply With Quote
Old 11-13-2011, 07:25 PM
PaulVDV PaulVDV is offline
TE Expert

Default ok

Dag John,

Ik had al gedacht dat je geen toegang meer had tot je e-mailadres vermits ik eerst daar een berichtje naar gezonden had en er geen antwoord kwam.

Je hebt nu een nieuw e-mailadres maar is dat nieuw adres gekoppeld aan Trekearth ?
Indien je oud adres nog gekoppeld is aan TE, kan niemand van hierop je een bericht zenden. Dan kan men enkel bij één van je foto's iets melden of antwoorden op één van jouw kritieken bij een foto.

Ik zal een berichtje sturen naar je nieuw e-mailadres.

Vriendelijke groeten,
Paul
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules